Klantbeleving is overal. In mijn dagelijks werk probeer ik een bijdrage te leveren in het verbeteren hiervan bij uiteenlopende organisaties. Eén van mijn andere ambities is om belevingsverbeteraars van de toekomst mee te nemen in mijn ideeën en werkwijze. Dit doe ik door het geven van gastcolleges bij verschillende onderwijsinstellingen, zoals Tilburg University, Hanzehogeschool en het Alfacollege. Waar ik bij de eerste twee doceer binnen opleidingen die al erg aan het onderwerp raken (Marketing Management, Commerciële Economie), zijn de lessen binnen het Alfacollege het meest uitdagend en juist daarom eigenlijk ook het leukst. De lessen maken structureel deel uit van de ‘burgerschapscarrousel’. Alle studenten, van alle opleidingen, worden hierbij onderwezen op onderwerpen waar zij tijdens hun opleiding zelf juist minder of geen aandacht aan besteden. Onderwerpen met maatschappelijke relevantie, die hun blik verbreedt. Waarbij studenten, of zij nou worden opgeleid in IT, Bedrijfseconomie, Techniek, Mode of Sport, ook in hun vakgebied dagelijks kunnen werken aan het verbeteren van klantbeleving.